Translate

sobota 8. srpna 2015

Těžká ROMANTIKA nebo ROcKEC?

....a co takhle deka?

Kříže, kytičky, od pastelových až po temné barvy, trocha bílé.... prostě soulad, pohoda....

Pohoda? Cožéé!?
Jó, kdybych se nedostala na úctyhodných 1188 čtverečků vel. 7,5x7,5cm (3").
Opět jsem při skládání využila sušárnu, když se loni tolik osvědčila. To jsem ještě netušila, že díky tomu, že se deka bude skládat z více dílků (čtverečků), bude i více švových přídavků. S tím jsem počítala, ale už jsem nějak nepočítala s tím, že díky tomu polezu při rozmísťování po zdi sušárny. 
Myslím, že za ten výkon by se nemusela stydět i jakákoliv akrobatka, či hadí žena z cirkusu....

  • DESIGN: PaB
  • FABRICS: Patricia BRAVO - "RocK ´n Romance"

Tak tomu já říkám příjemně strávená dovolená, připadám si jak po maratónu, ruce, nohy i ten zadek mě bolí. A prej velká sušárna - to nevím, kdo to měřil!
Kdybych to byla věděla, mohla jsem se na Facebůku zůčastnit výzvy - Udělej každý den ještě více dřepů - nebo jak to bylo. Mělo to být na vytvarování zadečku. 
Jestli TEN jsem si vytvarovala, to nevím (zapomněla jsem ho cvaknout do objektivu PŘED, aby šel vidět rozdíl PO...) Nicméně, cítím, že ho mám!  


A jak to budu sešívat? No, přeci Ivaninou metodou, chce to očíslovat řady (nebudu riskovat smazání a připíchnu si lístek špendlíkem).
Pak mě vždycky napadají myšlenky jak z blbé grotesky, kdy držíte ten komínek správným směrem narovnaných čtverečků a někdo do vás drcne. Jak to pufne a pak se pomalu snášejí jako vločky, jen ty mrchy, které mají špendlík s lístkem, padají tak nějak rychlejc...

 Čtverečky jsou v pořádku ve vaničce, řádně očíslovány 
a já už den po dni sešívám :o))



    A pokud Vás zaujala kolekce látek, je to právě tato: (klik)

    A tady video ke kolekci:


     Tak zas příště ;) 
    .....třeba právě u hotového topu!


    30 komentářů:

    1. Neuvěřitelné....to se mi snad jen zdá:-)Klobouk dolů....nejen nařezat...seskládat...no a ještě sešít,prošít....to bych nedala:-)))
      Hodně sil a trpělivosti...těším se na dokončení,Jitka

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Jitu, už mám pásy - zatím všechno sedí tak jak má (požehnaná čísla) ....a právě jsem ve fázi rozstříhávání, abych mohla jednotlivým pásům sežehlit švy - na to se obzvláště těším. Není nad to si v tom parnu zapnout ještě žehličku, viď ;) Ale bez toho bohužel k ucelenému topu nedojdu, u nás hlásí i nadále extrémní počasí.
        Už ani nevím kolikrát jsem se dnes byla zlít ledovou vodou!

        Vymazat
      2. Zabojovola jsem (i s teplem) a hlásím, že půlka švů řádně sežehlena!
        Jupíííí :o))

        Vymazat
    2. Týjo, Pavli - ty se nebojíš!!! Těším se na výsledek!

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. No, Luci, můžu Ti říct, že v jednu chvíli jsem se toho i začala bát a začala jsem pochybovat, že to byl dobrý nápad, říznout tak malé čtverečky! Nejhorší bylo to skládání!

        Vymazat
    3. Krásná, moc se těším na prošití.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Ještě pořád nemám rozmyšleno jakou látku dám na spodek a vlastně i na rantlík....
        Ale prošití budu určitě volit rovné ;)

        Co Ty? Už jseš se svojí dekou jistě mnohem dál.... těším se na výsledek, to Tvoje přeskládání se mi moc líbilo! Víc než původní verze - máš můj obdiv, že jsi do toho šla, tolika párání a překrajování, "šmankote", nevím, jestli by se mi do toho chtělo, ale udělala jsi moc dobře!!!

        Vymazat
    4. Teda asi to bude fuška, ale bude to nádhera.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Evi, nejhorší bylo oravdu to skládání. Zatím.... uvidím, jak půjde prošívání, přece jen, je to má druhá deka.
        Ale ty čtverečky se šijou - pohoda, jen, že jich je víc, tak to déle trvá. Ale rýsuje se to pěkně :))

        Vymazat
    5. Paaaani...to je fuska a v tom horku + ;-)... Taky se chci pustit do deky...ale chce to nejprve plan kdy a kde a jak O:-)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. To horko je děsný. Před hodinou tady konečně sprchlo, ale už to není ani cítit, je opět dusno a všude jak jinak - sucho!!!

        Já tu svou deku nosila v hlavě rok, ale asi ta myšlenka potřebovala taky uzrát :))

        Vymazat
    6. Pavli bude úžasná, len pevné nervy pri zošívaní !!! Inak už som videla i chválila na Bellet, ale až teraz som si všimla kolkciu, a teda že som prekvapená ... tá kolekcia na mňa pôsobila ko taká šedá myška, nikdy by ma nenapadlo, že z nej môže vzniknúť taký skvost !!!

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Marti, já právě na tuhle kolekci viděla nejprve video a strašně mě zaujala ta kombinace barev - pudrové tóny versus odstíny šedé.... strašně mě uchvátila.
        A taky první, co mě napadlo, že by se mi líbila deka z křížů, když už má ta kolekce něžně rockový nádech. Látečky mám doma pomalu rok (jen jsem teď ještě pár 4 vzory dokoupila, když jsem je zahlídla na Modern Patchwork) a až teď na ně došla řada;))

        Vymazat
      2. Tak schválně jsem šla video ke kolekci najít a povedlo se! Přidala jsem ho k příspěvku (pod proklikávací odkaz na danou kolekci.
        Tak schválně jukni, mě tam ty látky prostě baví....

        Vůbec mě vyhovuje, že teď AGF (Pat BRAVO) přidávají ke kolekcím i videa, lépe si tak látky představíš a máš lepší představu o velikosti vzorů.

        Vymazat
      3. Pavli mrkla som na video, ale e-eee, nie, podľa neho by som kolekciu nekúpila - zato podľa tvojej deky áno, majú sa dievčatá od Pat Bravo čo od Teba učiť ... vytiahla si na svet naozaj všetko to krásne, čo v tej kolekcii je !!!

        Vymazat
      4. :))))))

        ...já byla ponejprv taky zaražená videem, od Pat v doposud nezvyklém podání.
        A je pravda, že mi tam něco nesedělo, ale zároveň něco zase tak strašně přitahovalo, že jsem si to video byla nucena pustit 3x za sebou. No, a pak už jsem se přistihla, jak se ji snažím najít u našich prodejců.

        Prostě se mi vryla pod kůži ♥♥♥ a já ji musela mít!

        Vymazat
    7. Ono těch hodně čtverečků vypadá pak dobře!

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. :o))
        ....trošku strachu tam bylo, jak budou vypadat kříže z malých čtverečků. Ale.... už sešívám - výsledná velikost křížků je 18cm a vypadá to good.
        Je pravda, že větší obava byla, jak mi bude vycházet vzorování látek na tak malém čtverečku, hlavně po zmizení ve švech. Někdy to sebere a ošidí krásu vzorů. Zatím ale spokojenost, rýsuje se to pěkně:))

        Vymazat
    8. Deka bude boží ... a kombinace s bílými čtverci je bomba!!!!!

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Mílo, on původní záměr byl o něco méně bílé, ale nakonec se přidávalo.... a přidávalo ;))

        Vymazat
    9. A to je hezký ! Čtverečkové deky nezklamou nikdy.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Leni, doufejme:))) Zatím se to rýsuje slibně...

        Vymazat
    10. Lovely post. Thanks for sharing with us.

      OdpovědětVymazat
    11. 1.Làm bảng hiệu Alu
      Đầu tiên,chúng ta cần hiểu rõ bảng hiệu alu,loại này được sự dụng vật liệu chính từ nhôm nhựa Alumium .Đây là chất liệu được sự dụng rất thông dụng trong ngành làm bảng hiệu với nhiều tính năng cực kì nổi bật.Trước đây,khi nhắc tới làm bảng hiệu truyền thống là chữ nỗi với chất liệu chính là Sắt và nhôm,nhưng đến nay khi bảng hiệu alu đang dần thay thế các loại trên vì thế mạnh và sự tiện dụng của nó là rất hiệu quả.Trước khi thiết kế bảng hiệu alu người ta thường kết hợp nhiều chất liệu để tăng hiệu ứng thị giác và độ bền chắc của bảng hiệu như : chất liệu mica,inox,fomex....
      Ưu điểm của bảng hiệu alu:Với giá cả rất hợp lý mà ưu điểm nổi bật thì hẳn không sáng bằng alu.Với chất liệu Alumium cực kì nhẹ nhành,giảm được trọng lượng đáng kể.Dễ uốn cong để tạo những hình ảnh thiết kế sắc nét và chân thực so với bản vẻ.Chưa hết bảng hiệu alu còn chịu nhiệt rất cao,so với các chất liệu khác thì Alumium bền vững hơn cả.Không bị ăn mòn theo thời gian nên tiết kiệm cho khách hàng .Trong đó có 3 loại bảng hiệu alu để khách hàng càng dễ lụa chọn hơn:
      -Ốp mặt dựng alu:Được áp dụng chủ yếu trong ốp tường thì không phải trát vữa và sơn bả.Tấm nhôm hợp kim có thể uốn cong để thi công các mái vòm,cột tròn ,góc lượn...Về kỹ thuật hoàn toàn với tiêu chuẩn cách âm,cách nhiệt,chống cháy ,thời gian sự dụng 10-50 năm.
      hộp đèn led siêu mỏng
      làm bảng hiệu hộp đèn
      làm bảng hiệu led
      làm bảng hiệu quảng cáo giá rẻ
      thi công bảng hiệu
      thi công biển quảng cáo
      thiết kế bảng hiệu đẹp
      -Chữ nổi alu hông alu:Chữ nổi được đặt trước cửa văn phòng ,bàn làm việc,trước cổng khu công nghiệp,toà nhà ,biệt thự để mọi người dễ dàng quan sát.
      -Chữ nổi alu hông foam:Đây là sản phẩm quảng cáo có tính thẩm mĩ cao thích hợp lamg bàng hiệu công ty ,thiết kế tinh tế sắc sảo gây ấn tượng người nhìn.
      2.Làm bảng hiệu mica
      Bảng hiệu Mica khá quen thuộc từ trước tới nay,ưu điểm của mica là nhẹ,giá thành rất hợp lý cho khách hàng,hiệu quả làm đẹp cao có khả năng làm tăng giá trị thẩm mỹ rất lớn trong khi chi phí rất vừa phải với khách hàng.
      Hiện nay,chúng ta co thể làm bảng hiệu mica như biển số nhà,địa chỉ,bảng hiệu công ty bằng các chất liệu sơn dan decal lot.mica dán decal in nội dung,mica in uv đây là bảng hiệu nhanh chóng đáp ứng nhu cầu của khách hàng .Ngoài ra,còn có làm bảng hiệu chữ nổi mica sáng đèn:chữ nổi mica hông foam,chữ nổi mica hông alu,chữ nổi mica hông mica đây là cách kết hợp giữa chút hiện đại và truyền thống nhắm phát huy mọi ưu điểm của bảng hiệu mica bạn muốn thiết kế bảng quảng cáo công ty sang trọng mà giá thành hợp lý thì ngạ ngần gì mà không liên lạc với chúng tối để hiễu rõ thêm chi tiết.
      QUẢNG CÁO ĐẠI PHÁT
      SĐT: 0935 79 00 28
      Website: quangcaodaiphathcm.com

      OdpovědětVymazat
    12. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 3795a78910b5d83f6caea3d3d71b60c3
      website kurma
      website kurma
      numara onay

      OdpovědětVymazat
    13. Thank you for your explanation, very good content. 5047f0d124169083309dded18fdc96da
      define dedektörü

      OdpovědětVymazat

    Díky za navštívení, za každý Váš komentář...... :o)))
    Pavlína