Translate

čtvrtek 16. května 2013

Hledá se babička....... zn.: "NAROZENINY"

Tak to je snad poprvé, kdy u mě nehledejte shluk výrazných barev.
Úkol zněl totiž jasně: 
"Nesmí projet muž s koženou brašnou!" 
.......samozřejmě, že jen vtipkuju,
přišla mi totiž látečka a z té se šilo!
Taška byla určena pro babičku zákaznice, na výlety apod. No a nej vyhovující tvar byl střih "BEÁTY" od Bellet. Střih jsem mírně zvětšila, aby velikostně vyhovovala láhhvi na pití, skládacímu deštníku, apod....
A stejně mi to nedalo a klopu a dno jsem alespoň dozdobila koženkou..... tak snad bude spokojenost i na druhé straně :o)

  • DESIGN: PaB
  • STŘIH: Bellet
  • FABRICS:
  •  ozdobné prošívání v čokoládové barvě
  • kabelka je opatřena aktovkovkový zámkem, vyšitým logem a nápisy-věnováním uvnitř kabelky
  •  
  •  
  •  

23 komentářů:

  1. Pavli, je skvělá!!!! Ta by se líbila i mojí mamce. Určitě by se jí hodila, když chodí na country koncerty :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kritika dopadla dobře:o) paní už mi psala - je s kabelkou spokojená a dušinka má klid...
      A já se zase můžu pustit do bláznivých barviček:o))

      Vymazat
  2. Týjo, babča bude štramanda!
    A díky moc za návštěvu u mě, Pavli!!! Krásný víkend, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, Lucí, že bude babí zákaznice spokojená:)
      ...a Tobě taky krásný víkend:o)

      Vymazat
  3. i decenťárna v tvém podání je luxus

    OdpovědětVymazat
  4. nadherna jePavli a to venovani, myslim, ze babi uroni....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahóóój Pavlííí, ....to víš, že jsem napnutá, co na to oslavenkyně, narozeniny budou slavit coby-dup!

      ....a já už si tady zas stříhám ty jásávé barvičky, co mám tak ráda:O)

      Vymazat
  5. Já ještě babí nejsem, ale takovou tašenku bych brala hned!

    OdpovědětVymazat
  6. Pavlí, jak ty to děláš, že co kabelka, to nádhera. Tiše a potají tu zelenám "závistí" :o)
    No prostě je nádherná!
    Jinak k Tvému dotazu ohledně podkroví, tak tam to je pro syna :)
    Ale to mi vůbec nevadí, jelikož mě se rýsuje pěkná pracovna, no spíš pracovnička trošku v jiných končinách naší domácnosti.
    Měj se moc hezky.
    PS- ve čtvrtek na pražským srazu všechny obdivovaly Tvoji kabelku a všem se moc líbila!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, jak moc mě těší, že Tě kabeluše ode mne nepřestala bavit.... áááááách♥♥♥

      A chystanou pracovničku - tu teda závidím - jak já po ní toužíííím!!!

      ....a děkujuůůů

      Vymazat
  7. Je to proste suuuuper kabela :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Pavli..moc pěkná kabelka jen co je pravda ..koukám ,že i materiál je nádherný ..to je učitě vlna nebo aspoń přídavek vlny ..moc krásně si ji ušila ..!!
    prostě Tobě dát ušít z pytle kabelku a je to vždy luxus!!!!(tím nechci hanět tenhle krásný materiál )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, vlna to nebyla - Táni, byla to opět zahraniční bavlna:o)
      Ale je pravda, že jakmile jsem k tomu přidala koženku s brusem a ve spojení s kárem, taška budí "na oko" dojem, jakoby by byla vlněná:o)

      Vymazat
  9. Pavli i bez bláznivých barev je náádherná!

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasná, krásná, moc povedená ozdoba na klopě, i prošití.... jsi perfektní studnice inspirací ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Je naprosto dokonalá. Krásná, precizní, nápaditá. Nádherné šití.

    OdpovědětVymazat
  12. Holky, vy jste zlata!!!
    ..........♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. Ta je víc než skvělá, naprosto dokonalá!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  14. No a tatok brašna mě zcela zachvátila!!! Božííí. A že není barev křiklavých, neva, aj tak je naprosto čmankózní, já bych ju brala hnedle;-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, taková moje deformace - jsem ulítlá na výrazné barvičky, neumím si sama sebe bez nich představit:o)))

      Vymazat

Díky za navštívení, za každý Váš komentář...... :o)))
Pavlína